Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252

سوء‌قصد نافرجام به دونالد ترامپ

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز شنبه ۲۳ تیرماه در یک تجمع انتخاباتی در پنسیلوانیا هدف سوءقصد یک فرد مسلح قرار گرفت و از ناحیه گوش زخمی شد.

گزارش‌ها حاکی است که فرد مهاجم و یک نفر دیگر در جریان این سوءقصد کشته‌اند. حال آقای ترامپ خوب گزارش شده و او تحت مراقبت پزشکی است.

پلیس فدرال آمریکا، توماس متیو کروکس ۲۰ ساله از بِثِل پارک پنسیلوانیا را به عنوان فرد مهاجم معرفی کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، شامگاه یک‌شنبه در یک سخنرانی زنده تلویزیونی این حمله را محکوم کرد و خواستار اتحاد ملی شد. او دستور بررسی امنیتی این واقعه را داده و از مردم ایالات متحده خواست که از حدس و گمان دربارهٔ انگیزه و همدستان احتمالی مهاجم خودداری کنند.

آقای بایدن همچنین سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به تگزاس را به تعویق انداخته و کارزار انتخاباتی او پخش ویدئوهای تبلیغاتی علیه ترامپ را متوقف کرده است.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی ایالات متحده و چهره‌های جهانی این حمله را محکوم کرده‌اند. بایدن تأکید کرد که همه رؤسای‌جمهور آمریکا تحت حفاظت مادام‌العمر سرویس مخفی هستند.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ساعت ۸.۴۲ دقیقه شب به وقت محلی در نخستین واکنش به حادثه تیراندازی، پستی در سایت «تروث سوشال» منتشر کرد.

او نوشت: گلوله‌ای به من اصابت کرد که موجب شد قسمت بالای گوش راستم سوراخ شود.

آقای ترامپ افزود: «وقتی صدای وزوز شنیدم بلافاصله متوجه شدم یک جای کار ایراد دارد سپس صدای شلیک شنیدم و در یک آن، حسن کردم گلوله‌ای با عبور از پوستم، تنم را پاره کرد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post «تب دنگی» مثل کرونا همه‌گیر نمی‌شود/ مردم به شایعات توجه نکنند
Next post نقره پینگ پنگ باز گلستانی در کانتندر عراق