Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252

کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا به میزبانی بیشکک، با قهرمانی ایران به پایان رسید.

کشتی‌گیران ایران با کسب پنج مدال طلا، سه برنز و اختلاف ۶۰ امتیازی با ژاپن، روی سکوی قهرمانی ایستادند.در روز پایانی مسابقات، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در دسته فوق سنگین طلایی شدند.زارع دارنده دو طلای جهانی و دو برنز جهان و المپیک، مانند بازی‌های آسیایی هانگژو بدون دادن امتیاز، حرف اول را زد.

در روز نخست رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی قهرمان شده بودند.ر این رقابت‌ها محمدحسین محمدیان، هادی وفایی‌پور و حسین ابوذری سه مدال برنز ایران را به گردن آویختند.دست ایران در وزن‌های اول و دوم از کسب مدال کوتاه ماند و ابراهیم خواری به اتفاق رضا اطری از دستیابی یه مدال بازماندند.دو طلا به ژاپن رسید. بحرین، قرقیزستان و قزاقستان نیز هم هر کدام یک مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post اعلام زکات فطریه رمضان ۱۴۰۳
Next post احسان پور رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کردکوی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته سلامت گفت : هدف از هفته سلامت استفاده ازفرصتها و اطلاع رسانی جهت شناسایی چالش‌هاست.